.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقاجانزاده گزینه جدی معاونت عمرانی استانداری گیلان
شمال نيوز: پس از جابجایی مهندس اکبرزاده از معاونت عمرانی به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری اینک شنیده ها از قبول سکان هدایت معاونت عمرانی استانداری گیلان توسط مهندس محمد آقاجانزاده حکایت دارد .

 پس از جابجایی مهندس اکبرزاده از معاونت عمرانی  به عنوان معاون سیاسی امنیتی  استانداری اینک شنیده ها از قبول سکان هدایت معاونت عمرانی استانداری گیلان توسط مهندس محمد آقاجانزاده حکایت دارد .

  آنچیزی که  در این راستا بیشتر مورد توجه قرار گرفته ، وفاق استانداری با نمایندگان استان روی  گزینه مهندس آقاجانزاده است که  گفته می شود با کمترین مخالفت روبرو شده است .

آقاجانزاده هم اکنون فرماندار لاهیجان است که قبل آن نیز بعنوان فرماندار سیاهکل قبول مسئولیت کرده بود

آقاجانزاده که مهندسی عمران دارد قبل  از قبول مسئولیت در  فرمانداریهای سیاهکل و لاهیجان مدتی را بعنوان مدیر مطالعات جهاد سازندگی و نیز مدیر مطالعات اداره کل راه و ترابری استان گیلان مشغول به فعالیت بود ه است .

 از ویژه گی های آقا جانزاده  می توان صبوری ، قدرت تحمل و تعامل وی  با مسئولین  و نیزارتباط نزدیک وی با بیت آیت الله قربانی را نام برد.

البته اگر از جیب اطاق فکر استانداری گزینه دقیقه نودی رونشود !! چیزی که شگردشان است ! /احرار گيل


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آبان 1391
مهندس آقاجان زاده لیلی از رزمندگان پر افتخاردوران دفاع مقدس و فارغ التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه پلی تکنیک تهران ( امیرکبیر) ودارای تجارب ارزشمند مدیریتی واجرایی است بسیار انتخاب بجا وشایسته ای است هم دانشگاهی و دوستدار ایشان از مازندران - غفار
نا شناس 29 آبان 1391
شایعه درست نکنید
نا شناس 29 آبان 1391
ئاقعا برای اقای هاشم نیا و برخی افرادی که بدنبال این فرد ضعیف هستند متاسفم برای این سمت باید از میان مدیران ارشد استان که سرد و گرم چشیده ها و افراد با تجربه مدیریتی و عمرانی هستند استفاده کرد نه اینکه یک فرماندار جزء بی سابقه عمرانی و اشراف به مسایل استان را صرفا بابت زد و بندهای سیاسی و باندی منصوب کنند اقای هاشم نیا ! آقای مهندس جعفرزاده قرار ما این نبود! اگر این فرد را در این سمت بگذارید این اغازی بر سقوط شما خواهد بود شک نکنید اگر قرار بر ادامه روشهای مدیریتی استانداران قبلی در انتصاب معاونین و مدیران استانداری بود که خوب اصلا نیازی به تغییرسردار سعادتی نبود انچه مورد انتقاد از عملکرد ایشان بود نه تعهد ایشان اقای هاشم نیا اقای جعفرزاده یادتون باشه شما دشمن زیاد دارید و نباید با اینگونه انتصابات بی هدف و بی منطق دشمنان جدید برای خودتان بتراشید یادتان باشد خودتان شروع کردید
نا شناس 30 آبان 1391
بهترین گزینه برای این سمت آقای خداداد قنبرزاده ، مشاور اسبق استانداری می باشند . ایشان بسیار مدیر باتجربه و مردمی هستند . اگر باور ندارید بپرسید ....
نا شناس 30 آبان 1391
با تشکر
نا شناس 3 آذر 1391
اقایان مسئولین سایت این بازیها رو بذارید کنار با این کار اقاجان زاده معاون استاندار نمیشه همین فرمانداری لاهیجان رو محکم نگه داره ازش نگیرن.
نا شناس 27 دي 1391
بنظرم بهترین گزینه میتونه مهندس حسن بیگی ( معاون سابق مسکن و شهرسازی ) باشه .
پاسخ ها به این نظر
رسول 10 مهر 1393
60 درصد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.